Pengedar Shaklee Putra Heights
Pengedar Shaklee Putra Heights, Alam Megah, Bukit Lanchong dan Shah Alam



Hi, semua, Nama saya Rosniazura, Boleh panggil Zura @ Ajuya. Saya adalah Pengedar Sah Shaklee di Putra Heights, Alam Megah, Bukit Lanchong dan Shah Alam. Telah berkecimpung dalam dunia Shaklee lebih 9 tahun. Bermula dari Pengedar Shaklee biasa hingga lah ke pangkat Senior Coordinator dalam Shaklee dan mencapai income 5 angka sebulan. 

Kepakaran saya adalah membantu wanita di luar sana yang ingin kekal cantik dan sihat dengan supplemen yang selamat, berkesan dan semulajadi. 

Saya juga menawarkan bantuan serta bimbingan bagi mereka yang ingin menjana pendapatan dari rumah. Khusus nya suri rumah atau wanita bekerjaya

Blog ini bertujuan untuk berkongsi maklumat mengenai produk dan tentang kerjaya bisnes shaklee yang saya lalui dan akan anda lalui. 


Jika anda atau anda tahu sesiapa yang perlukan bantuan dari saya pastikan anda terus berhubung melalui whatsapp di link berikut -> 


www.wasap.my/60126102263



Yang benar,

Ajuya Rashid


Leader of Shaklee Malaysia Since 2012
Founder of #znzempire
Ceo of ZNZ Empire Solution (002693940-A)
Pengedar Shaklee Putra Heights, Alam Megah, Shah Alam dan Bukit Lanchong

0 Comments